FARM VILLE??

har precis suttit och spelat lite farm ville på facebook, någon som förstår det roliga i det?? förklara då för mig?? tkr de e drygt och skit tråkigt HAHA! ändå så försöker ja förstå det roliga, wellwell ;pp
Nu tänkte jag iaf ta mig till sängen och sussa..
Imorgon blir ingen vanlig skoldag, ska nämligen till rantbrink och orientera med skola, eller aa alla 2:or i skolan, fast lär väll nästan inte vara några där asså..
Men ja och jessica sa ju det att de e fan lika bra att gå för man får både närvaro och de gör så man får lite plus på idrotten så man verkar engagerad, så man e bara där i ca 1-2 timmar och får närvaro för en hel dag och chans till bättre betyg typ, så vrf inte...

Hoppas att ja fått mina pengar imorgon också så ja kan dra till kista en snabbis innan ja och mamma ska övningsköra! =D
Om ja drar till kista beror iof på hur ja känner, kanske inte har lust att dra runt i ett köpcentrum efter att ha irrat runt i skogen, menmen vi får se! =)
puss och godnatt!!


Bild från tidigare ;p


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0