DUMPA AP-MATEN!!

Jag förstår inte vad folk i sverige har för jävla kärleksband till bananer!! Dom är äckliga till smaken och konstistansen och för att inte tala om lukten, jag klarar verkligen inte va banan lukt, mår jätte illa av det.. och sen gör de inte saken bättre att jag ha ganska bra luktsinne, det kan sitta någon i andra änden av tåget med banan och de e nästan så jag skulle kunna känna lukten..
Jag kan stå nära en papperskorg och känna lukten och vad ligger då i papperskorgen när man tittar?? jo minnsan dedär jävla bananskalet!
Ni som tkr om bananer kanske itne märker det, men för sånna som mig som verkligen inte tål att ens se banan vet hur jävla många det är som käkar det överallt!
Och dag på perrongen i centralen så satt jag och vänta på tåget så sätter det sig en k*rring breve mig och tar upp en banan ur väskan och sitter och käkar och läser tidning, och inte nog med det så när hon håller bananen så håller hon den ca 10 min från mitt ansikte, tror fan jag blev grön i ansiktet alltså, var tvungen att gå bort en bir därifrån, uschusch! och det är inte första gången jag behövt byta plats när ja vart ngn stans pga av banan-ätande människor...
Så snälla människor, bananas are for monkeys! dumpa bananen!!!!


En sak till, man får inte trevlig andedräckt efter banan heller, usch!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0