DROGAR..

Alla vet väll vad de e för tid nu?? Jo idol time! =D sitter ni där bänkade framför tv:n, iof e det ju uttagningarna som är roligast men sen fastnar man lite i det (a) =)
Jag känner iaf hur jag sitter och klunkar i mig kaffet, mm kaffe e verkligen min drog!!!!!!! så jävla gott och härligt! =) hur kan man inte gilla kaffe liksom??

Måste bara säga en till sak nu medans det är reklam i idol.. FAN vad kallt det är ute!!! kände det först påväg till skolan men sen framförallt när vi hade idrott utomhus, hela öronen typ frös, nästan så det klirrade om dom när man knäppte lite på dom hahah, ne men ni förstår, vinterna kanske är pågång, känns ju som riktig vintervärme, men usch vill inte ha vintern! vi får ju ändå bara slask och blä här i stockolm nu för tiden, var bättre när det åtminstonde blev snö! ;pp
aja nu börjar idol, puss!!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

Det är därför jag har tur som bor där jag bor då jag har riktigt vit, härligt och mjuk kramsnö på vintern =)

2009-09-29 @ 22:53:57
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0