DATAKUNSKAP

hejhej, sorry internett hemma fungerade inte hemma så kunde inte blogga, men har iaf datakunskap nu så det passar ju bra haha ;) Vaknade även lite sent idag så han inte äta frukost hemma, tog en latte på pressbyrån påväg till skolan, har stämpelkort där så får 6e koppen gratis så passar ju bra att ha de där dom dagarna man försover sig eller inte hinner dricka kaffe ;)
Kom iaf i tid, eller aa läraren va sen men ändå haha!!

måste bara berätta om en sak på tåget, ja satt framför en invandrar kvinna, så börja jag fundera på vad det var hon liknade och när jag kom på det så höll jag nästan på att börja garva för hon liknade fan en ailien(stavning) haha ;pp
aja hörs sen, kanske drar till stan efter skolan men får se, de märker ni.
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0