BULA!! =(

Juste måste ju berätta en sak!!
Jag har ju mer eller mindre haft otursvecka förra veckan och denhär veckan hitills, jag har t.ex. helt plötsligt bara tappat de jag haft i händerna, gått in i saker, missat bussar, försovit mig osv..
Så igår stod jag och Ellen och kollade bussar vid en data i skolan så tappade jag det jag höll i händerna så sen när jag skulle böja mig ner och plocka upp det så höll jag nästan på att slå i huvet i bänken som datan står på men jag klarade mig precis, TUR tänkte jag!
Så kommer jag hem och ska ta fram träningskläder, tror ni inte jag öppnar garderobsdörren rätt i huvet på mig själv så hårt att jag får en bula och blir jätte öm?? Jo såklart!! känns verkligen lovande dethär -.-
Kanske kommer vara såhär hela månaden ut, vem vet haha!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0