BLOGGTORKA I THINK!

hejhej sötisar, sitter här och dricker mitt kvällsörttee, måste ju kunna sova och de e ju bra att dricka ngt man blir trött av då ;)
Så när jag druckigt upp det så ska jag ta och borsta tänderna och sedan skutta isäng =) ska väll upp vid 9 tiden imorgon så ska bli riktigt skönt med sovmorgon och slippa gå upp vid 5 varje dag!! och sen e de ju bara bowling och sen slut så de e nice! =)

Som ni kanske märker så har de varit dålig uppdatering på senaste, har lite bloggtorka märker jag, inte så mycket att skriva om, eller rättaresagt ja orkar inte riktigt skriva om det jag gör.. men ska verkligen försöka bättre mig, med start från och med imorgon, how about that?? =)
Kan ju alltid försöka iaf!
puss på er!


gammal bild, märker ni säkert själva också eftersom piercingen inte finns där ;)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0