BLÄÄÄÄ

tjabbare nu är det bättre med mig! Va nog migrän-huvudvärk ja fick där igen.. kände redan vid 10-tiden hur den började komma krypande så tog snabbt 2 st alvedon men som att de hjälper?? nej klart inte och skolsyster och inga migrän tabletter -.- tycker hon borde ha det, iaf receptfria som typ eeze, e ju inte bara jag i skolan som typ har migrän, wellwell..
Efter ja skrivit inlägget så la ja mig i sängen och somna bums, blev väkt av att mamma tog i mig och fråga om ja hade feber, då hade hon tydligen suttit på sängkanten ett tag och pratat med mig, men jag är en sån som vääääldigt lätt pratar i sömnen när någon börjar prata med mig och ställer frågor, lite läskigt faktiskt, för ja kan ha diskuterat ngt med mamma eller syrran eller så fast ja sovit och dom trott att ja vart vaken haha wierd ;p
menmen huvudvärken e borta men mår illa =/ gjorde det igår också, hoppas de går över snart, e ju inte kul att gå runt och må illa direkt eller hur?? aja.
tror ja ska gå och ta mig ett varmt och skönt/avslappnande bad, känner att jag nog behöver det, men vi hörs sen bitches!! puss love ya!!


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Jag tycker du är ovanligt mycket sjuk... framförallt huvudvärk, migrän och illamående...Stackars Jennifer

2009-09-02 @ 20:25:14

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0