BIL-ORGASM!!!!!!!!!

Ni som känner mig vet väll säkert att ja länge har sagt att jag vill ha en rosa hummer H3, men idag tog de heeeeeeeeelt ändring när jag kom in på en drömsida för mina ögon! fick nästan orgasm när jag såg bilderana på bilarna!! framförallt corvette, jag bara skrek rätt ut helt seriöst :O


alla andra som också sagt att dom vill ha en, varsegod den e eran!


för här kommer min!!


shit asså blir helt speedad när jag ser den, MINMINMIN!!!!!!



och här kommer 2 andra favoriter =)


en thunderbird =)


och sist men absolut inte minst en Honda=)

men corvetten är MIN!!!!=D (blivande iaf (; )


Kommentra
Jag har talat: Nenne

och vart ska du få pengarna ifrån då? ;)

2009-09-16 @ 21:49:43
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0