BABBEL (A)

tjabba, har lugnat mig nu haha, sry för fula ord och sånt i tidigare inlägg men vafan ni måste ju förstå själva att man blir lack, förra året blev ju våran båt stulen också, man bah: Jah!!! så är aningen lack ;pp

Nu har jag iaf inte gjort så mycket, jag städade ju hela badrummet som jag sa tt jag skulle göra, alltså skurade badkaret, handfatet och toaletten och golven, putsa spegeln och så också, så nu är det super rent och fint där inne!
Passade ju bra nu när mamma kom hem för hon har vart och ridit i helgen och jag vet att hon vill ta sig ett bad nu på kvällen när hon e hemma och hon blev skit glad så ;)

Jag satt ju här jätte förväntansfull inför idol, men när jag skulle starta tv:n vid 8 så slog ju tanken mig att de bara e måndag så de e ju fan inge idol idag.. och nu kom jag på att ja inte tvättat än heller!! :O haha får leta fram ngn tröja ur garderoben som jag kan ha tror jag nog, typ alla mina kläder ligger överfyllda i tvätt korgen eller i träningsstolen sucksuck...
måste duscha också, aja dax att börja nu puss!!
flumigt inlägget blev btw men skit i de hah ;)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0