ÅKER NU TILL ********* ;)

Så nu ska jag åka och göra det som ja inte berättade om, e ni nyfikna?? ;) haha! kanske vart de i onödan?!
Jag ska åka och träna! =) börjar med det idag och ska väll försöka hinna 1-2 ggr i veckan, sen kanske ja tränar lite hemma dom dagarna jag orkar, e ganska så taggad till det nu, får se hur länge de håller i sig, men annars får ja tvinga mig själv till det ;)
Vad e det jag ska träna då?? gym tänker ni säkert? men nej faktiskt inte, de e nämligen så att friskis och svettis och något som heter danspass, där man tränar genom att dansa till musik , man träna alla möjliga olika delar på kroppen samtidigt och de e bra träning! sen ska jag även köra step-up tror jag, men  dock inte idag då =)
men vi hörs när jag är hemma igen =)
puss!!


Kommentra
Jag har talat: Millan

Du verkar inte berätta så mycket för mig nu så som du gjorde förut...

Vad händer emellan oss?

Jag som har gjort något fel? Så säg till!!

Kram

2009-09-15 @ 18:53:54
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0