AJAJ!

godmorgon alla pigga och glada ;pp
Jag vakna typ nyss igen, jag gick nämligen upp vid halv 9 då klockan ringde men hade sån jävla huvudvärk så jag tog en tablett, åt frukost, drack vatten och sen kaffe och sen började jag fixa mig i hopp att det skulle försvinna så när de va en halvtimme kvar till bussen så la jag mig ner med massage kudden och började massera nacken eftersom jag kände att det var därifrån huvudvärken kom, men inte fan gick den över, och efter ett tag så somnade jag, och vaknade igen 45 min efter bussen skulle gått och hade fortarende lika bulltande huvud, så de va bara somna om och nyss har jag tagit en till huvudvärks tablett och druckigt mera vatten så måste den fan gå över!!
Tur att de kom idag iof då vi bara hade en lektion, så ja inte hade missat måleri också!
aja puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0