090925

hejhej :)
Kom precis hem från skola, sov hela tågresan hem och fyfan vad skönt de var! =)
Jag gick inte upp i tid idag men när ja väll gick upp så stressade jag som fan och sen visade det sig att pappa skulle skjutsa mamma till stationen för hon skulle på någon konferans så då fick jag skjuts så jag kom i tid! =D så jävla bra! =)
Så i skolan forstatte vi med det dekorativa och nu hoppas jag på ett bra betyg! ska bara lasera listerna innan ja kanbli bedömd!
Betyget jag fick på rummet innan vi började med det dekorativa var VG =)

Nu väntar jag iaf på att camilla ska komma, hon ville sola och lite så, så tänkte när hon solar så kan jag ta mig ett härligt avkopplande bad och sedan börjar vi fixa oss och sen hitta på ngt, de låter ju bra eller hur? =)
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0