VILL HA LOV!!

kom hem för en liten stund sen och är så trött och seg så ni anar inte alltså.. behöver verkligen lovet som kommer!!! behöver hämta kraft! Men imorgon ska vi ha samtal med våran mentor så ska vara i skolan i 20 minuter och sen slutar jag och sen på fredag blir det bara museum och sen looooooooooooov! fan va ja längtar! vill ha det nu nu nu! vila upp mig och bara leva livet en vecka =)

Aja ikväll ska jag ju somsagt sova hos syster i kallhäll, de lär bli god middag, en MASSA prat, och kanske ngn film och mys, ska bli härligt, vi träffas ju inte så jätte ofta längre och de e ju synd men de blir ju så, man har sitt egna liv liksom. menmen, har bara käkat 2 potatisar idag så kanske ska fixa något att äta men vet inte om ja orkar haha, hatar att laga mat till bara mig själv :P det är okej om man är flera eller om jag ska laga till någon annan men sålänge de bara e till mig själv så blir de så tråkigt (a)
aja puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0