VART ÄR JENNIFER?!

Tjabba! nu undrar ni säkert vart jag har tagit vägen, lovade ju att skriva igår när jag kom hem från skolan, men jag kom aldrig hem så därför skrev ja inget ;pp Var nämligen så att jag och camilla stannade kvar i skolan och jobbade lite övertid i våra bås för att komma ikapp lite, och då kom victor, gurra och tim dit, dom som ja senare på kvällen skulle på fest med, men först skulle vi dra in till stan för gurra skulle köpa något, så jag åker med dom till stan och camilla åker hem.
Sen när klockan är vid 5 så kommer vi ju fram till det att om jag ska sitta och åka hem så e jag hemma vid kanske 6 sen ska jag laga mat, äta, byta om, sminka mig och blabla och sen åker till södertälje själv till festen så istället så bestämde vi oss för att jag åkte med victor hem direkt, hade ju smink och sånt i väskan så kunde ju fixa till mig lite där, också åt jag med hans päron och lite så.
Och sen åkte vi till södertälje där en kille skulle ha fest, men det krånglade med folket så typ inga kom så vi va väll kanske ca 10 pers, men vi hade jävligt kul ändå, och efter så följde jag med victor hem där jag sov.
Vi skulle först se män som hatar kvinnor, den filmen som jag förmodligen är ensam om att inte ha sett än, men gick väll kanske max 20 min innan båda sov och sen vaknade i slutet när hela filmen var slut haha!

Och sen idag då, då har jag varit med victor enno och olie i karlberg på musikbörsen där dom provat/kollat på el-gitarer/bas. =)
Sedan hemgång och nu sitter jag här och hostar som en idiot och väntar på patricia ;p mycket text nu jag vet men stå ut ;)
haha puss!


Patricia och jag haha ;pp


Kommentra
Jag har talat: Nenne

hahha! syrran, den heter män som hatar kvinnor, inte kvinnor som hatar män :P

2009-10-12 @ 12:26:58
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0