*STOLT*

Tjabba! blev ingen uppdatering igårkväll men hade varken ork,lust eller tid mohaha!
SOv ju somsagt kvar och jessica igår och idag skulle jag ha utvecklingssamtal med min mentor, så kvart i 10 kom mamma och pappa och hämtade mig i sundbyberg som ja hade åkt till då så åkte vi till skolan och samtalet gick super bra som tur va och efter det åkte vi till mc donalds och sen släppte dom mig i sumpad så fick jag åka sista biten hem själv, och jag e fan mätt som saaaatan! men bättre de än att vara hungrig iaf (a)
Nu ska jag faktiskt ta mig ett varmt och skönt bad och gör lite hårinpackning och så, ta hand om mig själv helt enkelt, innan ska jag dock sätta på en tvättmaskim, får väll bli en städa, tvätta, och ta hand om sig själv dag idag helt enkelt!

Och måste berätta en sak jag e lite stolt över ;) Jag var heeelt osminkad i skolan idag och hade mjukisbyxor och så på mig, körde på helt chill haha! va ju där i 30 min bara men ändå, hejjade på folk jag kände och så, modig jag varit va? ;) mohaha!
Nej men tkt de kändes onödigt nu när jag har värsta pengakrisen, att sminka mig när jag knappt har ngt smink kvar bara för att åka till skolan på ett möte och sen hem och bada, så drf fick de bli osminkat, men skönt var det! ;pp
aja mot badrummet =)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0