STAN, PANIK OCH KURR ;p

Tjabba kom precis hem från skolan och stan, drog direkt till stan efter skolan nämligen, letade ju efter present till en viss victor.. haha! Att de ska vara så jävla svårt att hitta presenter till killar alltså, förstår inte, och ännu svårare är det att hitta present till en kille som inte säger vad han önskar sig!!!!!! ;)
Men efter mycket letande och suckande så hittade jag något så nu är den saken avklarad, skönt! fick lite panik när ja inte kunde hitta något ;p
Men vad det är får ni inte veta förens jag gett det till grabben eftersom han ibland kikar in här i bloggen, så vore ju ingen smart idé att lägg ut bilder på det då ;) haha! skulle ju iof vara ja i ett nötskal menmen (a)

Engelska uppsatsen idag gick iaf skit bra, orden bara flöt på men vad de blir för betyg får jag väll se sen, de har ja ingen aning om, och imorgon är det engelska prov på massa glosor och uppgifter, *suck* har inte ens mina böcker med mig hem men får hoppas på att det går bra ändå, är trotts allt bara repetion från 9:an, plus att jag måste plugga religion tills imorgon också då vi ska ha ett läsförhör, men eftersom det är så stort så tycker jag att det är mera som ett prov menmen, plugga ska jag göra iaf.. första gången sen typ 9:an I think, låter ju bra de ;p

Aja nu burrar min mage som FAN eftersom maten i skolan fan va rå och bland det äckligaste jag ätit! fyfan!! så ska gå upp och kolla om ja kan hitta ngt litet att stoppa i magen i väntan på middan!
puss!!


Bild från ngn månad sen..


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0