SÖNDAG=SEGDAG!

Som ni märker kanske så har jag inte så mycket för mig, sitter och laddar upp bilder och sånt här i bloggen som jag inte hunnit med tidigare;p
Så de ända vettiga jag gjort hitills va ju att bada haha!
Mina söndagar ser ganska ofta ut såhär för söndag degar jag typ bara, har nästan aldrig något planerat på en söndag, om någon frågar typ: aa ska vi göra ngt i helgen, så tänker ja alltid om ja e ledig på fredan eller lördan men ja glömmer helt bort söndan, lite sjukt haha! men de e iof skönt att bara ta de lugnt och vila upp sig inför en ny skolvecka -.- usch är verkligem jätte skoltrött vid dethär laget, tur att de bara e några veckor kvar tills vårat första lov!!! lääääääängtar!!!!!!!!!! =)
aja nu ska jag hitta lite fler bilder att lägga ut! =)
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0