SKOLGÅNG!

Juste jag hade ju engelska och religions prov idag, remember? pluggade ju till religions provet påvägen till skolan imorse och engelska provet pluggade ja inte alls till dock.
Men religionsprovet gick skit bra! kunde alla svar utom en som ja vet att jag svarat fel på men den chansade jag helt hel vilt på ;p de mest irriterande e ju att jag tänkte på en sak först men sen bah: nej men papparet jag pluggade på så var frågan mycket längre och på dehär provet så va det bara 1 ord så då tänkte ja nej men då kan de fan inte vara det, men så va de det jag inte skrev, jävla skit asså! kanske ska börja lita lite mer på min magkänsla eller;pp

Sen engelska provet då, jodå de gick ju helt okej, dock vissa saker som va helt bortom mina kunskaper iaf, som meningar där dom från vissa ord hade tagit bort vissa av bokstäverna och man själv skulle chansa sig till vilket ord de skulle vara, de var näst intill omöjligt för mig, men skrev iaf på dom jag kunde komma på :P
men känner mig ganska nöjd ändå faktiskt sådeså! ;)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0