SKOLAN

tjabba!! hann inte bloggaa imorse men nu sitter jag iaf i skolan, har måleri, skit nice de e så jävla chill och man kan jobba helt i sin egen takt, love it!!
Har precis målat taket och snart ska jag måla listerna, men väntar till efter rasten som börjar halv 10 =)
Sen har vi luch vid 11 och efter det svenska där jag ska skriva klart min novell så de e bara chill idag, och jag älskar våran svenska lärare, hon är så jävla bra så det är nice =)

Efter skola idag så ska jag direkt hem till Victor så jag kommer antagligen inte skriva mer förens ikväll, om inte victor har mycket plugg för då kanske ja sätter mig vid hans data(a) haha!
aja ska dra nu puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0