SKOLAN

hejhej, sitter i skolan på måleri nu, men har inget att göra.. måste vänta på att färgen ska torka och vi har lunch om typ 20 min så vrf inte sitta vid datan istället då ;)
Jag skrev aldrig imorse ja vet, men de va för jag hade packat ner min laptop i min väska eftersom idag så ska jag direkt från skolan till rönninge där jag sen på kvällen ska lana haha! Lite nördigt ja vet ;) men det är för att mina grabbar i rönninge ska lana och fråga om ja va på så vrf itne, jag ska sitta vid msn, blogga, fb och sen spela tv-spel mohaha!!
Jag ska även köpa barnmat som jag ska käka till middag ikväll där! mums! Ääääälskar barnmat så jävla gott! och nu har ja ju en bra anledning till att köpa de;) haha!
aja nu ska jag leta efter någon bild jag sen ska måla på min vägg här i skolan och så ska jag logga in på msn så de e bara logga in där nu om någon vill prata ;)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0