SKÄRPNING! GODNATT! =)

Nu ska lilla jag sussa, en ny skolvecka börjar ju imogon uschusch! ska hitta ngn som kan väcka mig imorgon innan jag somnar för som ni borde veta vid dethär laget så är jag fan värdelös på att komma upp på morgonen men ja her fan bestämt mig för att jag måste lyckas och måste bättra mig för dehär håller inte! Skulle ja vart på ett bygge och försovit mig såhär så skulle ja ju förfan få sparken! fast iof när jag börjar jobba så kommer ja ju ha körkort och då slipper jag förseningar i pendeltåget eller att ja missar en buss och shit och de underlättar ju som fan de också men ändå skärpning på försovandet nu fan!
Godnatt sötisar! puss


Haha gammal mongo bild på mig, eller gammal och gammal typ 2 veckor men ändå (a)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0