SEGIS DAG!

tjabba!! vakna lite sent idag så hann inte skriva blogg.. Dagen idag har dock varit grymt seg och har typ inte gjort ett piss, behöver en kick någonstans ifrån fan! eller ett lov ;)
blev iaf en himlans massa prat med camilla och dagen slutade med att kristian kom och hämtade oss och jag fick slkjuts till sundbyberg, tack!! =) och så matchade precis in tåget, för precis när jag kom upp på perongen så som tåget, super bra! =)
Nu ska jag iaf laga något att äta innan jag sedan ska ta itu med rummet, om ja inte tar en liten powernap innan, ska iaf träna ikväll kl 20.00 step-up blire då så det blir nice =) missar ju dock idol menmen.
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0