PLANERING

hemma igen! =)
Mötte upp patricia i stan så gick vi och satte oss på ett litet fik, tog en latte och lite så, och pratade massa ;p
efter det så gick vi runt lite i stan och bara gick tills vi sedan åkte hem, riktigt mysigt var det faktiskt, man e så jävla seg på söndagar så man orkar inte göra så mycket mer direkt ;p

Nu ska jag iaf ta de lite lugnt tills jag ska äta middag och sen senare ikväll så ska jag åka med camilla till sjukhuset och sov där med henne inatt,och imorgon ska jag upp tidigt, fixa mig och sen in till stan med Julia och efter det antingen hem eller hem till victor beroende på vilken tid vi är klara i stan, för på kvällen ska jag kolla på männ som hatar kvinnor med victor eftersom jag sen på tisdag ska se på flickan som lekte med elden.
Haha jävla planering här, har planerat hela veckan utan onsdag liksom haha, menmen så är det iaf.
SOm ni kanske märker så kmr de alltså inte bli jordens bästa uppdatring domhär dagarna men ska skriva när jag kan =)
puss!

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Shit va många uppdateringar jag har missat!! Söt syster man har! As nice att du uppdaterade åt mig också :)

Pusss

2009-10-25 @ 19:02:12
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0