PENGA KRIS!!!!!!!!!!!!!!!1

ååh får panik! hatar att ha lite pengar och just nu är allt jag äger 2st 50öringar, alltså 1 krona och de e fan allt jag har! Sen får ja ju pengar på fredag typ men ja har en räkning på fucking 800kr för att comviq knasade sig, sen så e nästan allt mitt smink slut, det är maskerad nästa vecka på fredan och jag har inte köpt ngt att ha på mig till dess än, vet inte ens vad jag ska vara.. sen finns de miljoner saker som jag BEHÖVER ha, alltså inte bara VILL ha utan verkligen BEHÖVER!! också e jag skylldig mamma 200kr! panikpanikpanik!
Och inget jobb har jag, det enda jag får in är 1050 i månaden och de räcker fan knappt till ett par strumpor idag.. nej nu överdrev jag men aaa ni fattar de räcker fan ingenstans!
Får verkligen panik när de handlar om pengar, eller blir typ uppstressad av det, sjukt ja vet.. och nu tänker säkert många: meh de e ju bara ut och skaffa sig ett extrajobb?
Men de e inte så jävla enkelt eftersom många handledare inte tar emot folk under 18 för dom anser att dom är oerfarna och sen tar dom inte emot folk som inte har ngr referenser men hur fan ska man kunna få referenser innan man är 18 om ingen tar emot en när man är under 18?!!!!! Nu har jag iof redan ngr referenser men de går ju förfan inte bättre för det.. plus att det är extra svårt att få jobb nu.. *suck*
Någon som kan trolla fram ett jobb till mig nu tack?!


Give me that money!!!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

gå ner till ica eller willys, gå dit och fråga vem du ska prata med om du söker jobb. Då brukar det faktiskt gå bra, men lämna inte din ansökan till någon som ska lämna det till den ansvariga, för då läser dom det inte. Utan fråga i så fall när den personen kommer dit och gå dit då istället =)

Det var pga det som jag fick mitt jobb så snabbt, det var för att jag själv gick in i butiken och pratade med en ansvarig!

puss

2009-10-20 @ 11:36:10
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0