NYBADAD! =D

nu är jag ren fin och len och känner mig super fräsh! =D har rakat benen med mera ;p , tagit hårinpackning, skrubbat ansiktet, duschat, njutit av badet och nu ska jag ta bort de gamla nagellacket, låta naglarna andas lite och sen på med nytt nagellack, lät ju även smörja in kroppen där emellan, och sen är de bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan slänga in nästa berg med kläder ;pp håller även på att städa rummet lite smått, nästan klar faktiskt, tar ju inte så lång tid att städa ett bombnedslag när det nästan bara består av smuttsiga kläder haha!!
menmen nu ska ta bort nagellacket pusspuss!


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Skönt! Kör lite samma race. Städar rummet, ny duschad :)

2009-10-22 @ 17:38:48
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0