NATTKNAPPEN

äntligen klar med allt jobb jag tog hem! =) ändå gick de ganska snabbt faktiskt i och med att ja inte började på en gång och jag har hunnit måla naglarna och borstat tänkerna och så (y)
Nu ska ja iaf vänta på att naglarna ska torka helt och hållet innan jag kan gå och sussa så att jag orkar upp till en alldeles ny arbetsdag imorgon och morgondagen kommer nog sluta i stress, förmodligen så ska jag jobba heldag precis som idag och då e jag inte hemme fören 5 och vid 7 ska vi åka, som tur är så är det nu bestämt att tobias ska hämta och skjutsa mig och camilla, så jävla underbart snällt verkligen!! =)

Sen hur jag tar mig från tullinge till rönninge(till victor) efter festen får ja se senare, det blir taxi, bil eller tåg, men åker jag tåg så kmr ja prata med en polis i telefon hela vägen, ni kanske har hört talas om det?`det finns ett nummer som vi tjejer kan ringa till när vi är ute och går/åker själva, så säger man vart man är och så, också kan polisen förlja en via telen men samtidigt så går man och pratar som vanligt och om något skulle hända så finns det en polisbil i närheten som dom skickar ut på en gång så det är riktigt nice faktiskt! =) nattknappen tror jag till och med att det heter.
aja nog med babbel nu haha pusspuss




 


Dax att börja jobba =)


I full gång!=)


Och färdig!! =D


naglarna blodröda ;) usch va ja hatar att ha korta naglar!! när ja fått min lön så ska jag fan fixa dom iaf! =)


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Duktig du är!

Fina naglar ;)

2009-10-30 @ 09:16:00
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0