NATTI!

Sådär då e jag helt fixad för att skutta i säng då =)
Efter duschen där så gick jag ju upp och la mig och myste med Jessica i soffan, inte så ofta vi träffas nu för tiden så man får ju tillvara på den tiden man kan =D
Vi kollade iaf på e deckare eller vad det var som gick på 4:an och efter det så gick jag raka vägen ner till badrummet och borstade tänderna och lite så.
har även garanterat konstaterat att jag måååååste köpa en ny läpp-piercing snarast! måste ha en kortare stav nu asså, denhär e galet för lång så nu har den till och med börjat skava på tandköttet när jag skrattar för det trycks in där då staven e för lång hah! och för en tjej som skrattar nästan konstant e ju det ganska jobbigt(a)
Menmen får väll se vad jag har för ord imorgon, kanske kan dra till stan efter skolan, ska prata höra runt om någon har lust att hänga med, för jag tror iaf inte jag har ngt planerat imorgon, kanske borde kolla(a)
menmen dax att kolla sl nu och sedan sova, puss!!!

Bild på knasiga syrran ;)

 


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0