MUSEUM..

tjabba! kom hem nu, åkte somsagt inte direkt hem efter museet som för den delen va sjukt jäkla tråkigt och meninglöst -.- de va typ en föreläsning eller ngt, man fick lyssna på en tant med jobbig röst/dealekt som pratade om saker, man bah jaaaa, boooooring -.-
Menmen efter det så följde iaf ellen med till rissne där vi mötte camilla och sedan åkte vi alla till stan där vi "lämnade" av ellen som skulle möta sin pojkvän, så åkte jag och camilla till näckrosen där vi mötte Jennie och sen till sumpan där vi följde med jennie in på banken och sen åkte ja hem, så mkt åkandes idag haha!
Så nu kom jag hem och jag ska äta lite och fixa mig och så innan jag sen ska ut och åka igen ;pp ska hem till victor för han fyllde ju år i tisdags så vi ska göra ngt för hnm och lite så, men kan berätta mer när ja fått mer information haha! eller kanske imorgon eftersom victor inte får se ändå ;pp
men skriver iaf senare puss!!


färgsystemet ;pp


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0