MORGON INLÄGG :o ;)

godmorgon! :) wiho jag gör ett morgon inlägg :O ;) va ju ett tag sen haha! ska ju på museum, typ natural color system, inte så jätte kul, vi ska sittai ett rum i typ 45 min och lyssna på hur deras verksamhet fungerar typ man bah mmm jääääätte kuul.. inte.. men man får väll göra det bästa av saken somsagt =)
Och sen slutar vi ju efter det och då är det loooooooov =D

Just nu e jag nästan helt klar, ska bara borsta tänderna sen =) sitter just nu här och njuter av mitt kaffe mm=)
menmen vi hörs när ja kmr hem! puss!!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

haha, vilken tur! vart lite orolig där. men så behöver du inte känna :) jag tror på att tiden läker alla sår. visst tar det tid, men det kommer det vara värt i slutändan. och det är verkligen inte ditt fel! tyckte det var snällt av dig. jag vart faktiskt inte förvånad i och med att det hänt förut, och att han är väldigt osäker på sig själv. bara tur att du berättade, för det hade bara blivit värre annars! :)

2009-10-23 @ 12:11:18
Jag har talat: Petra

och det var jag som skrev det där, glömde skriva det :P

2009-10-23 @ 12:12:06
URL: http://pericsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0