LYCKAD!

Jag e en sån lyckad människa känner jag... nooooot!!!!
JAg kommer verkligen inte upp! jag vaknar fan inte ens, och jag bir lika irriterad och less varje gång jag har försovit mig, shit asså!!! måste hitta någon som går upp tidigt som kan spamma mig med sms eller något och se till så att jag är vaken och sen efter ca 15 min igen se till så att jag är uppe! för dethär håller inte!!!!!
aja ska dricka upp mitt kaffe nu sen gå till bussen.
pussar!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

Jag hade samma problem som dig förrut, men ett tips (som kan låta oerhört tråkigt) är att du försöker att ligga i sängen kl 22 istället för 23 ikväll? Du behöver inte sova då, men bara att du ligger klar för natten i sängen då och kanske läsa eller titta på tv? Det är ett tips som funkar för mig =)

puss

2009-10-06 @ 13:54:22
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0