KVÄLL I RÖNNINGE!

hejhej! sorry att jag inte skrivit tidigare men jag kom hem för ca 40 min sen och då skulle vi äta, vi åt tacos, mums! men fyfan vad mätt man blev!!

Igår iaf så mötte jag Lara och Victor på busshållsplatsen vid dom så gick vi hem till lara där vi satt tills asse och Enno kom, vi skulle ju fira Nisse som fyller 17 idag, men dock så sket det sig med stället vi skulle vara på men tillslut lyckades vi få tag på ett litet litet pingishus där vi trängde in oss typ 10-15 pers och sen hoppade fram och skrek grattis till nisse när han kom helt ovetande haah! så blev det lite presentöppning och sedan pingis med dom best sjuka rack dom kunde hitta, typ sop-skyfflar och sånt, haha galet kul hade vi iaf! bilder kommer snart!
Men efter någon timme så drog vi därifrån och vi hade fortfarande inget ställe att vara på så vi gick och gick och gick hela kvällen typ, hade galet ont i ryggen ;pp men sen vid halv 12 så drog jag victor lara och enno hem till enno och satt där en stund och sen drog jag och victor hem till honom och tittade tv och myste innan vi sen sov =)
ällskar verkligen att vara med folket i rönninge, känner mig så jävla hemma tsm med dom, trivs så jävla bra! =)
aja bilder kommer strax puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0