KUCKELIMUCK! FYFAN!!!!

Hostar som aldrig förr nu alltså, känns som att de kommer komma blod ur käften närsomhelst för jag hostat sönder lungorna och halsen typ. usch hatar hosta så jävla jobbigt! får knappt luft och inte hostmedicin har vi heller!
Pappa kom precis ner med något kuckelimuck te liknande sak för han har hört hur mkt ja hostar, och vad fan de nu e för te har jag ingen aning om men skit smakar det! och de e starkt, en klunk är som att trycka i sig miljoner halstabletter på samma gång, blä! men om de kanske hjälper mot hostan så varför inte pina i sig skiten, värt ett försök iaf, men fyfan vad äckligt det är! saknar mig hostmedicin =(


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0