KRABBA!!! =D

Tjabba! =) kom hem för ca 10 min sen, min nattbuss trodde jag ju skulle gå 01:35 som den alltid gjort men antingen har sl.se problem som vanligt eller så har dom gjort om busstidtabellen för när jag sökte nu så stod det att den skulle gå 02:35 och så länge tänkte ja fan inte vänta, då skulle jag ju inte vart hemma förens 3 typ, så istället så tog jag tåget som gick 00:30, tar ju typ 1 timme hem då men skönare att vara hemma i hyffsad tid, för imorgon lär jag ju inte komma hem så tidigt direkt, kanske inte ens kommer hem över huvudtaget ;pp
Menmen, innan jag drog ut idag så hann jag ju inte skriva ett inlägg så måste bara säga nu vad jag och mamma åt till middag =) Vi åt krabba!! =D de va grymt gott och det MÅSTE göras om!! Mums!! har ni aldrig provat det så kan jag ju säga att det är LÄTT värt det! mm me like! jag e nog en liten skaldjurs människa, älskar kräftor, räkor, musslor och krabbor och sen älskar jag iof sushi också =D haha knas =)
Menmen kolla på bilden och njut! (ser grymt äckligt ut men va fett gott!) =)
puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0