JOBB..

tjabba, väldigt tunt med uppdatering här känner jag, men igår så åkte jag till Sumpan och träffade jennie så var jag där med hemme i 3 timmar tills kl 7 då jag hoppade på samma tåg som victor kom med så åkte vi hem hit och kollade på torkel i knipa och halloween 5 innan vi skulle sussa.
Och fyfan vad mysigt det är att vakna brevid någon och bara hålla om varnadra och mysa! mm love it! ville verkligen inte gå upp när de va så mysigt men jobbet väntade ju och glad e jag för att jag gick upp.
Ska jobba lite här hamm ikväll också och då har ja kommit upp i 1603kr, på en dag fatta nice! =) sen ska jag jobba imorgon och sen lite på lördag och lite på söndag och sen e jag riiik!;) haha nej men vet inte när pengarna kommer sen men när dom väl kmr så kmr jag bli överlycklig för så kmr ja ha minst typ 3000 plus studiebidraget nästa månad och så, det blir riktigt nice det =)

Aja nu ska jag strax dra på mig kläderna för att sen dra till kista och köpa ett par lack leggings tills imorgon
Halloween fest imorgon remember? =D men fan vad stressigt det kommer att bli i och med att jag jobbar hela dan också :o
Förhoppningsvis får vi skjuts av Tobias dit, så hoppas hoppas hoppas för då kan man koppla av en del iaf =) Och ja jag och tobbe börjar ta upp kontkaten igen kan berätta med sen hur de ligger till för nu måste ja strax dra!
pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0