JÄVLA SNACK OM POTATIS!

tjabba! skrev aldrig imorse vet, varför inte det då? för jag försov mig? haha nej faktiskt inte ;) utan för att internett vägrade fungera -.-
Dagen idag rullade iaf på jävligt bra, brukar hata tisdagar eftersom det är lektioner direkt efter varandra med typ 5 mins raster och sen bara 40mins luch men idag rullade den på väligt bra! =)
Störande bara att några jävla skit ungar pajjade hissen i fredags så att dom nu sabbar för ALLA elever och stänger av den!! :@ sjukt jävla dåligt, vi som sköter oss ska bli drabbade, så jävla sjukt, titta på övervakningskamrerna vilka det var och låt dom få betala för det istället för att drabba annat folk, kan bli så jävla trött på sånt där!!!
Aa och sen käkade jag ju precis som igår bara potatis till lunch -.- idag va de ju iof potatisklyftor med kryddor och shit på så de va ju lite godare, men potatis vafan de kan man ju inte leva på, och ni måste tycka det är otrooooooligt intressant att läsa om mina fucking potatisar! haha nooot.
Nej nu fan ska ja fixa mig något att äta! dock INTE potatis ;) haha!
puss<3



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0