JÄVLA HOSTA!!!!!!!!!!!!!

Tjabba! klockan början närma sig 21 och jag sitter här och hostar och hostar och hostar och hostar och aa hostar! shit asså de e galet, känns som att jag hostat sönder hela halsen snart :S
Och hostmdeicinen tog ju slut förut så har inget so kan dämpa hostan, hostar så det gör svin ont i lungorna usch!
Jag som precis hade blivit frisk från hostan som jag hade i 4 veckor, så gick de en vecka och nu har jag fått tillbaks denhär jävla hostan!!! uschusch!! någon som vet ngt som kanske kan dämpa hosta?! stort behov av tipps!
Aja imorgon är det iaf skola igen vilket jag verkligen INTE ser fram emot.. Börjar med datakunskap och sen rullar dagen på och jag slutar vid 14.50.
Nej nufan tror jag att jag ska skynda mig ner till handlarn och köpa choklad!!!
Är grymt jävla sugen på det!!!
puss!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0