HOME

tjabba! kom precis hem från stan där jag varit med Julia. Vi började med att dra in på mc donalds och äta då båda va riktigt hungriga, och sedan så gick vi runt och tittade i butiker och ja fick med mig det jag var ute efter, alltsp foundation och lösögonfransar haha, halloween fest så fredag ju ;)
Om någon har ett par lackleggings att låna ut så säg till då för ja får panik för ja inte har ngr att ha ännu!!! (a)
Aja nu ska jag iaf prova en grej i håret och sedan ska jag göra kaffe, vet inte om ja även ska ta en liten tupplur innan jag lägger mig i badet eller duschar, vi får väll se hur jag gör.
Ikväll ska jag iallafall hem till victor och titta på män som hatar kvinnor, och denhär gången ska jag INTEINTEINTE sova! för imorgon ska jag ju se 2:an alltså flickan som lekte med elden och då måste ja ju ha sett ettan haah!
aja puss så länge.

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0