HEMMA FRÅN KISTA!

tjabba! kom hem fårn kista från en stund sen där jag köpte mina efterlängtade lackleggings, hårspray och örhängen eftersom jag råkade ha sönder mina favoriter förut (a)
Nu ska jag tvätta av sminket göra en kopp kaffe och sätta mig och jobba lite innan jag sedan måste måla naglarna röda eftersom jag ska ha det imorgon på halloween festen och imorgon har ja ingen tid över för att måla naglar direkt ;pp
vet ni vad jag ska vara då?? om ni inte vet får ni vänta tills imorgon mohaha!! =)
puss


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jätte fint!

Jag vet vad du ska vara men jag lovar att inte skvallra om du lovar att inte säga vad jag ska vara ;)

2009-10-29 @ 22:07:23
URL: http://naztys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0