HELGEN!

tjabba! är hemma nu äntligen ;pp
Igår gjorde vi inte så mkt, började med att vi var hemma lite hos Lara och tittade tv och så, till nisse, tim, gurra och olie ringde och sa att vi skulle möta dom, så ja och victor gick ut och mötte dom också gick vi hem till olie där vi satt och tog de lugnt, hade lite presentöppning och så och sen gick vi ut och gick och gick och gick, som vanligt alltså ;) hämtade min andra plattång som ja hade glömt hos tim förra helgen också så nu är den tillbaks, skönt!! =)
Vid 23-24 tiden ngn gång så drog jag och Victor hem till honom där vi åt choklas, jordnötsringar och drack cola och tittade på tv, dock somnade jag ganska snabbt och vaknade upp på en gång när han stängde av tv:n haha lyckat va? ;) men sen sov vi iaf och idag har vi varit i stan bara.
Jag skulle egentligen köpt smink eftersom mitt nästan är helt slut men de va så mkt folk så ja blev bara irriterad av att gå och skippade det och tar det på måndag istället =) Plus att ja inte känner mig på topp idag.. är trött, hängig och seg, blää känns som ja skulle kunna lägga mig ner och bara dö vilken sek som helst, haha!

Ikväll får vi se om ja stannar hemma och bara har en myskväll för mig själv eller om jag drar på en MC-fest.. men nu ska ja iaf äta! puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0