GODNATTIS =D

Tjabba här sitter jag osminkad, i pyjamas och degar, ska faktiskt gå och sussa nu, blev inte så speciellt mycket pluggande för min del, är fan inte bra på dedär asså (a) att ta tiden att sätta mig ner och plugga, nej fyfan! tänk om ja hade velat gå en linje med mycket plugg, fatta vilket IG-barn jag skulle vara då haha!!
Menmen har ju iof hela vägen till skolan imorgon att plugga, på tåget och så, de är ju trotts allt över 1 timme så=) och mycket av grejerna kan ja redan, men lovar att det är dom grejerna jag inte kan som kommer komma på dedär jävla förhöret -.- men anyway vi får se hur det går!
Imorgon är det en alledels speciell dag för en viss person men mer om de får ni veta imorgon för nu ska jag fucking sova!! ;) godnatt puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0