FUCK OR KISS TO!

Länge sen man körde en sånhär så dax för en nu kände jag =)


* Det här jävla vädret som är nu.. hatar mörker och hatar regn.. kolla ut liksom, det är både och! plus att man alltid ät förkyld vid denhär årstiden, vilket medför denhär jävla hostan så blä på det!
* Dåliga raggningsrepliker.. Som en kille på busshållsplatsen här om dan, han tände sin ciggaret med en fullt fungerande tändare och la sedan ner tändarn i fickan och sen rökte han snabbt upp ciggen, väntade en liten stund och sen tog han fram en ny cigg, och sen frågade han mig om jag hade en tändare att låna honom, bara för att få igång samtalet som han sedan fortsatte på... man bah hallå?! ska du ragga på ngn så gör de på ett bättre sätt eller säg bara till personen vad du tycker, men detdär va en av dom sämsta raggningsgrejerna man kan göra.. ingen sån kille få mitt nr iaf haha!!
* Att vara singel.. jag har haft nog med singelliv, saknar någon att hålla kär, saknar någon att sakna när man inte är med varandra, att mysa med, att hålla handen, och allt vad det innebär!! saknar inga bråk och kontrollfreak! men en kille som är normal, som en vänn fast lite till, give me now!!!




* Marabou choklad! Mmm.. skulle kunna dö för det! haha nej men nästan! det är så jävla gott!!!! mer behöver jag inte säga, förstår ni inte vad jag menar så köp en och njut! ;)
* Träna, det är så jävla härligt! först när man står där på träningen och bara ger gärnet! och sen efter när man är alldeles döttstrött men ändå vet att man gjort ngt nyttigt och bra, den känslan är fan underbar :)
*Modiga killar, som vågar ta första steget, vågar säga vad dom tycker och tänker, och vågar uttrycka sina känslor! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0