FÖRSÖKA SLIPPA UNDAN TRÄNINGSVERK (A)

sådär nu ska jag skutta i säng och hoppas på att jag kommer upp imorgon!! sen kan man ju hoppas på att man klarar sig undan träningsverk, vilket man typ inte kommer göra eftersom vi gick en jävla bit i rask tackt! =)
men puss på er så hörs vi imorgon!
Dagen börjar halv 9 men en kurs om typ våld i 2 timmar, man får ju hoppas på att vi får en liten paus emellen för ja kommer aldrig kunna sitta still och lyssna i 2 fucking timmar på morgonen! plus att ja alltid dricker kaffe på morronen så kommer ju pissa ner mig om ja ska sitta där och hålla mig (a)
aja godnatt!!


Lite dåligt med bilder på mig idag så här får ni en från igår kväll precis innan jag släckte lampan och sov, så jag helt naturlig ;)


Kommentra
Jag har talat: Nenne

hahaha,det hade ju faktiskt varit rätt kul att se hur du sitter där helt röd i ansiktet för att du spänner dig för att inte kissa på dig :)

älskar dig syster!

puss <3

2009-10-06 @ 22:49:57
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0