FORDON ;PP

Strax dax att åka till skolan och ha svenska från 11:50 till 13:20
Vi ska skriva en novell och jag har redan kommit på vad min ska handla om så nu gäller det att fantasin e på topp så att texten bara rullar på!
Tur att vi ska skriva på datan för de e lättare och går fortare att skriv där än att skriva för hand, hatar att skriva för hand(a)

Mamma och pappa kommer även och lämnar i lill-bilen i skolan idag, den bilen som blev vällt utanför pappas jobb för ngr veckor sen, remember? =)
Så fordons killarna i skolan ska fixa den, bra va? ;) klart haha!
får se om dom kommer när jag har rast så får jag väll dra ner och snacka lite med fordons grabbarna.

efter skolan sen så drar jag direkt till stan så vi hörs när jag e hemma sen!
puss<333


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0