FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN.

hejhej, kom precis hem från täby där jag varit och ätit middag (tacobar) och kollat på bio =)
Filmen var faktiskt jävligt bra, men dock ganska så overklig på några ställen, men alla andra sa att ettan var bättre, ja har ju inte sett ettan än (a) ska se den imorgon så vi får ju se vad jag tycker då haha!!

Imorgon ska jag iaf först upp ganska tidigt för att jag ska iväg till tandläkarn där jag ska laga en tand som jag har bitit sönder smart som jag är (a) och sen ska jag få ett tandsmycke, ett slivrigt hjärta så det kommer bli nice =) sedan ska jag väll hem och städa och så, skulle egentligen ha klippt topparna också men Jessica hade förmodligen ingen tid imorgon så får väll skjuta upp det lite då.. inte kul menmen.
Och sen kommer victor hit och då ska vi titta på män som hatar kvinnor, vi kommer väll förmodligen se torkel i knipa också om jag får bestämma(a) mohaha! sedan kanske han sover här men de får vi se.
aja nu ska ja tvätta bort sminket, duscha och lite så innan jag ska sova pusspuss! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0