FÄRGAR HÅRET! =D

Sitter här med färg i håret, håller på att färga utväxten och sen ska jag även dra ut den sista färgen som finns kvar i resten av håret om ca 5-10 min så att inte utväxten blir mörkare än resten av håret, det skulle ju se lite kul ut haha ;)
Känns skönt att få fet gjort iaf! =) hatar att ha värsta utväxten, ser ut som man har oskött hår då... måste även klippa topparna! får boka tid hos Jessica, syrran alltså, hon har även fått in en nageltjej på sin salong som hon öppnade innan sommarn, så kanske ska spara på mig pengar och fixa naglar där någon gång, jag ska ju iof måla om den tjejens arbetsbord så kanske kan flörta till mig naglar för det;) haha! menmen vi får se =) hursomhelst så måste jag ringa syster antingen ikväll eller i typ morgon =)

Och till alla som smsar mig och sånt så måste jag ju säga att jag kan inte svara eller aa jag kan men min räkning ligger på 748 kr utan att ja själv ringt för så mkt för ena dan var den på 120kr andra dan på 680 och tredje dan på 748 och grejen e den att jag har knappt ringt nån denhär månaden och inte smsat mer än vanligt heller så drf måste de va tele2 som blåser mig på pengar eller så har de blivit ngt knas.. ja e inte den enda som vart med om dethär så.. ska kolla upp de när räkningen kommer, kanske slutar med att jag stänger av abonemangen och börjar med kontantkort igen, we'll see=)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0