DUSCH!

Har precis kommit ut ur duschen och fyfan vad skönt det var!! asså dusche e iof typ alltid skönt, men idag fick jag en extra känsla av hur skönt det var! kände verkligen hur allt bara rann av mig =D och hur fräsh man blev!!
Kan ju bero på att jag sådär helt plötsligt skulle sova hos victor och då hade ja ju inga hygien-prylar med mig förutom typ deo och parfym haha, och ingen pyjamas och sminket orkade ja inte tvätta bort och håret va alldeles lockigt när jag vaknade och orkade inte ens platta det då, så att stå där i duschen och känna hur all skit från kroppen bara rann av va grymt skönt! haha mycket prat om en fucking dusch märkte ja! (a)
Nog med prat! Nu ska jag upp och mysa med syster Jessica som är här idag :)
puss!!


HAHA! grymt ful bild! var bara tvungen (a)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0