DUMMA INTERNETT!!

tjabba!! =) sorry kunde inte skriva blogg imorse för internett vägrade ju fungera!! arh!! haha =)
Jag har iaf precis kommit hem, jag började halv 10 på stockholm södra, eller aa klassen möttes där så åkte vi till målar museét.. skit tråkigt!1 usch vad jag hatar museum, men kan ju bero på att jag verkligen avskyr historia (a) menmen va ju bara stå och lyssna på gubben som babbla och babbla tills vi sen fick gå =)
så dagen va ju inte direkt ansträngade iaf.
Så nu sitter jag här hemma, ska väll strax fixa lite lunch att mätta magen med och sedan börja städa mitt rum, byta sängkläder och tvätta, det behövs verkligen nu, trust me!!! haha!
aja vi hörs sen puss!!


Mongo ja vet men ändå (a)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0