DUKTIG FLICKA!

tjabba!! sitter i skolan på datakunskap nu! wiho här i tid! tihi. Va till och med i skolan 8.10 och jag började 8.35 riktigt bra där ;) haha
har varit skit duktig idag, har druckigt min "shot" med typ örter som man blir pigg av, eller aa man får energi av den, funkar skit bra för mig, och sen har jag tagit mina järn tabletter OCH mina b-vitaminer! fan va grym jag e, och jag känner mig ovanligt pigg, fast när jag vaknade imorse så ville jag bara dö... Victor sötnosen väckte mig imorse så snäll som han är, så kom upp i tid och allt, super bra!! =) Bra när han har praktik för då kommer jag upp(a)
Aja nu ska jag sluta skriva och lyssna på tanten (a) haha!!
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0