BORTA =D

sådär, huvudväken är borta nu, hur länge vet jag inte men det märker vi, lyckades även slumra till där en stund med massagekudden på så vem vet, kanske är alldeles öm i nacken imorgon, fast det är iof ett senare problem haha!!
Just nu håller jag på att laga middag eller aa får bli snabbt och enkelt bara så gör köttbullar och makaroner=)
Och sedan blir det dax att laga mina gotlands mjukis, dom gick sönder för typ 1 år sen tror jag och jag har ännu inte lagat dom (a) fast jag älskar dom!! haha.
vad jag ska göra imorgon berättar jag lite senare, eller kanske imorgon till och med ;) mohaha!
aja nu måste jag upp och passa makaronerna;)
pussar


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0