BLÄÄ.. HATAHATA!!!

usch fy och blä på denhär årstiden, jag vekrligen råhatar den!!! regn, blött, mörkt, kallt och uuuuuusch!
Plus att man är trött, nere, hängig och seg hela tiden typ, aa verkligen hatar de!
Sen blir mitt hår lockigt igen såfort de e blött eller fukitgt så tror ni jag har bra hårdagar eller? nej såfan heller!! detta bara suger!
men det jobbigaste är ju såklart tröttheten, att vara trött konstant är fan inte kul.
Sen kommer vintern efter och vintern kan vara nice om det är snö och blå himmel men är det de då?
Nej precis här i sthlm blir det bara slask och regn och äckel, bläbläblä... och nu blir jag irriterad också märker ja! men fan va jag hatar dehär! :p
Kanske inte e så konstigt att ja funderar på att flytta utomlands när jag blir äldre?? :pp men de är ju en framtidsplan det haha! först ska jag bo ngnstans i sthlm, sen göteborg och sen utomlands, sounds good to me! =)
aja fuck dehär vädret!!!


You can't tell me that you like this??!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0